Anime Roleplay Zone
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Запазване на лик
I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head EmptyСъб Фев 02, 2019 12:30 pm by Ace;

» Erza Rin
I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head EmptyВто Яну 22, 2019 12:30 pm by Roronoa Zoro

» We enjoy the night, the darkness, where we can do things that aren't acceptable in the light. Night is when we slake our thirst.
I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head EmptyВто Яну 22, 2019 2:21 am by Roronoa Zoro

»  the only thing I can't surpass is myself;
I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head EmptyЧет Яну 10, 2019 10:03 pm by darkness.

» No letter that could be sent deserves to go undelivered...
I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head EmptyЧет Яну 10, 2019 7:04 pm by Lilith.

» Fire Rainbows, very rare combination of ice and light.
I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head EmptyЧет Яну 10, 2019 5:38 pm by Emika Deus

» Готови герои
I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head EmptyСря Фев 22, 2017 9:32 pm by Ace;

» it is dangerous to play with fire; I am the fire; it is dangerous to play with me.
I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head EmptyСря Фев 22, 2017 9:27 pm by Roronoa Zoro

» Подпис на месец Декември
I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head EmptyЧет Дек 08, 2016 5:44 pm by Hyde

Кой е онлайн?
Общо онлайн са 3 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 3 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 30, на Нед Юли 09, 2017 9:50 am

BGtop

I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head

2 posters

Go down

I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head Empty I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head

Писане by Dead Master Съб Дек 03, 2016 8:42 pm

Lucrecia Houtaro a.k.a Dead Master|17/N.A|Other|Soul Collector|FC: Takanashi Yomi
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Brief History

Лукреция Хоутаро е дъщеря на семейство учени. Поради необикновената си същност, родителите й решават, че тя е най-подходяща да се превърне в обект на екпериментите им. Бива подложена на множество и най-различни такива, докато един не се оказва фатален за младата девойка. След неуспешен опит тя става носител на заразата "affection", което я превръща в изгубена душа. Вярва се, че има лек, но все още не е открит.

Gift

Soul collection - способността й позволява да отнема душата на всеки вид същество, но вместо да я запрати в подземния свят, я прави част от своята колекция. Това предоставя възможността да контролира субекта, от когото е отнела душата.

Leaping through time - позволява й да се движи из всички възможни измерения.

Others

Dead Scythe - името на оръжието й, което представлява коса (Grim Reaper style).

Floating Skulls - през повечето време тя е придружена от два плаващи черепа, всеки със светещи зелени кухини, които тя използва за атака.
Dead Master
Dead Master
Others
Others

Брой мнения : 1

Върнете се в началото Go down

I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head Empty Re: I'm haunted by the lives that wove the web inside my haunted head

Писане by Roronoa Zoro Съб Дек 03, 2016 8:52 pm

Много хубав герой <з Добре дошла сред нас!
Roronoa Zoro
Roronoa Zoro
Admin Steel
Admin Steel

Брой мнения : 145

https://animerpzone.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите